Un any més des de la regidoria de promoció econòmica i turisme de l'Ajuntament s'ha apostat per atansar la Fira als més petits. Després de l'èxit assolit l'any passat aquest any han tornat ha programar l'Espai Menuts a la Fira, aquest cop a la plaça de la Fonfandana per donar més rellevància a aquest espai.
Durant els tres dies de la Fira els nens i nenes a partir de 4 anys tindran un lloc on podran aprendre i gaudir del bon menjar. L'espai del menuts estarà ubicat en una carpa de 100 metres quadrats que es dividirà en tres espais: l'espai ludoteca. L'espai audiovisual i l'espai d'expressió corporal.
En l'espai ludoteca es realitzaran tallers gastronòmics de gust i d'olfacte d'alt nivell pedagògic que els permetran, a partir del joc, iniciar-se en el bon hàbit del menjar saludable.
En l'espai audiovisual es projectarà un audiovisual que permetrà conèixer els aliments típics de les nostres contrades. A més els infants s'endinsaran en l'obra de caire alimentari de l'artista agramuntí Guinovart on podran imitar el seu estil en un taller de manualitats.
En l'espai d'expressió corporal els menuts es podran disfressar com els antics torronaires i podran ballar diferents estils musicals.
Aquest espai dels menuts estarà obert de 2/4 d'11 del matí a les 2 del migdia i de les 6 de la tarda a 2/4 de 9 del vespre. Els actes més especials que es duran a terme en aquest espai és la visita de la il·lustradora Roser Capdevila el diumenge a les 12 del migdia i la visita de la cantant peruana Brenda Mau dilluns a les 11 del matí.
